IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Læs mere om forlaget

https://www.lindhardtogringhof.dk/

Kontakt vores kundecenter

Vælg område

Hvad ønsker du at kontakte os om?

Faktura
Levering
Returvarer
Produktinfo og priser
Teknisk problem på webshop
Persondata
 
 
Få svar nu
Du har valgt: Levering

Vi har måske svaret herunder, så du slipper for at skulle skrive til os?

Hvordan får jeg en kopi af en faktura eller kreditnota?

Du kan til enhver tid finde dine eller skolens fakturaer og kreditnotaer under "Mine ordrer", når du er logget ind her på webshoppen. Du kan også kontakte Kundeservice og oplyse, hvilket faktura-/kreditnotanummer det drejer sig om.

Der er en fejl i min levering. Hvad skal jeg gøre?

Din fortrydelses- og reklamationsret er 14 dage fra varen er modtaget. Hvis du har fået et forkert antal bøger, eller hvis nogle af bøgerne slet ikke er med i leveringen, kan det skyldes en pakkefejl, at titlen endnu ikke er udkommet eller at bøgerne er i restordre.

Start derfor med at kigge på din følgeseddel. På den kan du se, om antallet af bøger stemmer overens med antallet af bøger i kassen.

Hvis der ud for en titel står 0, er det fordi bogen er i restordre eller endnu ikke er udkommet. Vi eftersender materialer, der er i restordre, når de igen er på lager. Det samme gælder bøger, der endnu ikke er udkommet.

Der er tale om en pakkefejl, hvis der eksempelvis står 5 ud for en titel på følgesedlen, uden at pakken indeholder 5 eksemplarer af den pågældende bog. Ved en pakkefejl skal du kontakte Kundeservice. Det er en god idé at have faktura og følgeseddel ved hånden, når du kontakter Kundeservice, så vi hurtigere kan svare på din forespørgsel.

Hvis du har købt dine bøger gennem Biblioteksmedier, iMusic eller en boghandler, skal du kontakte dem.

Hvis det manglende materiale er et digitalt produkt (f.eks. kopisider, i-bog eller andet), kan du finde det på MinSide senest 24 timer efter bestilling.

Hvornår kommer de materialer, jeg har bestilt?

Vores normale leveringstid for fysiske materialer til Danmark er inden for 3-4 arbejdsdage, fra du afgiver bestillingen. Til udlandet afhænger leveringstiden af fragtform og land.

Bemærk, at der kan forekomme længere leveringstid i travle perioder, f.eks. i ugerne før og efter sommerferien.

Sender I også materialer til udlandet?

Ja, du kan bestille materialer til levering i udlandet. Se også vores handelsbetingelser.

En vare var beskadiget, da jeg modtog den. Hvad gør jeg?

Din reklamationsret er 14 dage fra du modtager varen. Hvis du modtager en beskadiget eller på anden måde ukurant vare, bedes du kontakte Kundeservice. For at vi kan behandle sagen, er det vigtigt, at du sender et billede af varen, så vi kan dokumentere, at den ikke lever op til vores krav.

Hvis du har købt dine bøger gennem BibMedia, iMusic eller en boghandler, skal du kontakte dem.

Jeg har betalt med betalingskort og sendt materialer retur. Hvornår får jeg refunderet beløbet?

Vi tilbagefører beløbet til din konto, når fakturaen er krediteret. Det sker, når vores lager har registreret din pakke retur fra PostNord.

Jeg har sendt materialer retur. Hvornår får jeg refunderet beløbet?

Det kan tage op til 14 dage, fra du har sendt en pakke retur, til du får refunderet prisen på materialerne. Tilbagebetalingen sker automatisk efter scanning af de returnerede materialer, forudsat at du har vedlagt en kopi af faktura/følgeseddel i pakken. Hvis du ikke har vedlagt faktura/følgeseddel, kan vi ikke refundere beløbet.

Bemærk, at ekspeditionsgebyr ikke refunderes.

Kan jeg fortryde køb af digitale varer?

Nej, det er ikke muligt at fortryde køb af digitale varer.

Ingen resultat

Hvorfor er min bruger blokeret?

Hvis du har prøvet at logge ind 5 gange med en forkert adgangskode, bliver din bruger spærret i en time.

Hvis du sidst har bestilt før december 2016, skal du muligvis nulstille din adgangskode. Det kan du gøre ved at trykke ”Glemt adgangskoden” i boksen ”Private og virksomheder” eller "Alm. login". Herefter vil du modtage en mail med et link, hvor du kan oprette en ny adgangskode.

Husk, at du skal trykke ”Opdater profil” nederst på siden, når du har indtastet din nye adgangskode.

Ingen resultat
Ingen resultat
Ingen resultat
Indtast din forespørgsel

Fortæl os hvad vi kan hjælpe med

Filer skal være mindre end 5 MB.
Tilladte filtyper: gif jpg jpeg png pdf doc docx
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.